-
rurape
›
-
Ogólne Warunki Sprzedaży
Ogólne Warunki Sprzedaży
Katarzyna Kozek-Kulpa, NIP 5581853533, z siedzibą w Bydgoszczy (właściciel strony internetowej
https://rurape.pl)
- Niniejsze warunki obowiązują dla każdej transakcji sprzedaży realizowanej przez Katarzyna Kozek-Kulpa, NIP
5581853533, z siedzibą w Bydgoszczy (dalej jako „Sprzedawca”) na rzecz Klienta nie będącego
konsumentem, w rozumieniu odrębnych przepisów prawa, o ile Strony wyraźnie i pisemnie nie ustaliły
przed daną transakcją innych warunków współpracy. Składając zamówienie lub akceptując w jakikolwiek
sposób ofertę Sprzedawcy Klient akceptuje niniejsze warunki i zobowiązuje się do ich przestrzegania.
- Podstawę realizacji zamówienia (zawarcia umowy sprzedaży) stanowi przyjęte przez Sprzedawcę
zamówienie Klienta złożone telefonicznie lub przez e-mail. Bez względu na formę i sposób złożenia
zamówienia, poczytuje się, iż zostało ono przyjęte do realizacji, jeżeli Sprzedawca prześle
klientowi fakturę pro forma i otrzyma przedpłatę w wysokości 100% wartości zamówienia.
- Ceny wymienione na stronie internetowej Sprzedawcy są cenami netto, bez podatków. Do cen netto
Sprzedawca doliczy podatek VAT według stawki obowiązującej w dniu wystawienia faktury VAT.
- Sprzedawca uzależnia dostarczenie towaru od dokonania przedpłaty na podstawie faktury proforma.
- Czas realizacji zamówienia jest uzależniony od dostępności towaru. Klient zostanie poinformowany
telefonicznie lub przez e-mail o przybliżonym terminie dostawy towaru. Koszt dostawy towaru jest
ustalany indywidualnie z uwzględnieniem parametrów i ilości zamówionego towaru.
- Złożenie przez Klienta lub przez osobę uprawnioną w jego imieniu do odbioru towaru podpisu na
dokumencie potwierdzającym wydanie towaru lub brak sporządzenia odrębnego protokołu reklamacyjnego
przy wydaniu towaru oznacza sprawdzenie towaru przez Klienta oraz jego odbiór bez zastrzeżeń.
- Z chwilą wydania przez Sprzedawcę Produktu przewoźnikowi przechodzą na Klienta korzyści i ciężary
związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu. Sprzedawca
w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od
przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Klientowi oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.
- W razie przesłania Produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient obowiązany jest zbadać
przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie
przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności
niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
- Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt
wobec Klienta nie będącego konsumentem zostaje wyłączona.
- Sprzedawca nie odpowiada za uszkodzenia rur polietylenowych, złączek do rur oraz innych akcesoriów,
wynikające z niewłaściwego montażu lub eksploatacji.
- Sprzedawca nie odpowiada za niewykonanie lub nienależyte wykonanie swoich obowiązków wskutek
zaistnienia siły wyższej, rozumianej jako zdarzenie nagłe, zewnętrzne, nieprzewidywalne i niezależne
od woli Stron. W szczególności, za siłę wyższą uznają takie zdarzenia jak: powodzie, trzęsienia
ziemi, strajki, wojny, ataki terrorystyczne, opóźnienia dostawców, a także zjawiska o charakterze
lokalnym: pożar, katastrofa drogowa itp.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody pośrednie i następcze, w tym za utracone korzyści.
- Towar zakupiony u Sprzedawcy nie podlega zwrotowi, chyba że Sprzedawca wyrazi na to wyraźną zgodę.
- Treść oferty przedstawionej przez Sprzedawcę jest poufna, stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w
rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej
konkurencji (Dz.U. 1993 nr 47 poz. 211 z późn. zm.) i nie może być udostępniana lub ujawniana osobom
trzecim bez uprzedniej, pisemnej zgody Sprzedawcy. Nieuprawnione udostępnianie, ujawnianie lub
powielanie oferty w całości lub części, a także inne działania Klienta o podobnym charakterze są
prawnie zabronione i podlegają ściganiu na podstawie stosownych ustaw, w tym przepisów Kodeksu
karnego oraz ustawy z dnia z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U.
1993 nr 47 poz. 211 z późn. zm.).
- Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu
na siedzibę Sprzedawcy.